Project omschrijving
GOM komt op bezoek
Voor schoonmaak bedrijf GOM is er een wervingscampagne verricht in verschillende grote steden van het land zoals: Zwolle, Eindhoven, Amsterdam, Utrecht en Middelburg. In elke stad werden verschillende wijken bezocht door het promotieteam om zo bij de doelgroep onder de aandacht te komen. GOM is niet zo maar een werkgever. Bij GOM kunnen werknemers zich specialiseren middels opleidingen en is het mogelijk om je eigen uren in te delen. Hiermee onderscheidt GOM zich van veel van zijn concurrenten
GOM promotieteam komt met elektrische abri Piaggio naar je toe
Met de inzet van de elektrische Piaggio met abriframe ontstond een echt opvallende campagne. Veel bekijks trok dit geinige wagentje en dit gaf het GOM promotieteam de mogelijkheid om veel omstanders aan te spreken en de flyer te kunnen overhandigen. Veel mensen waren nieuwsgierig naar de opleidingsmogelijkheden binnen GOM en daarnaast waren zij zeer te spreken over het flexibele karakter van de werkuren. Bij GOM kun je aangeven wanneer het voor jou het beste uitkomt om te werken. Zo helpen wij elkaar en dat is wel zo handig. Kijk ook eens op de website van GOM http://www.werkenbijfacilicom.nl/werken-bij-gom-schoonhouden/ en wellicht zijn er ook wel mogelijkheden voor jou.
GOM gaat op herhaling
De campagne was dermate succesvol dat het promotieteam met de elektrische Piaggio met abriframe de betreffende steden nogmaals heeft bezocht. Sommige omstanders konden de vorige campagne nog herinneren en een aantal wisten te vertellen dat iemand in hun kennissenkring een sollicitatieprocedure was gestart bij GOM, Zo zie je maar dat de kracht zit in de herhaling.