Project omschrijving

MOBIELE ABRICAMPAGNE BIJ DE 20 VAN ALPHEN

Tijdens de opening van het hardloopseizoen in Alphen aan de Rhijn heeft Delta Energy twee fietsabri’s ingezet. Van ‘s morgens vroeg tot einde dag waren er wedstrijden in verschillende afstanden en voor alle leeftijdscategorieën. De afstanden varieerden van 1 kilometer tot de maximale 20 kilometer.

Met twee promotiefietsen voorzien van dubbelzijdige abriborden is het promotieteam over en langs het parcours gereden. Op drukke locaties, splitsingen en oversteekpunten voor het publiek hebben de abrifietsen even stil gestaan. Heel veel leuke reacties kregen onze promotors te horen. Van ben je helemaal komen fietsen uit Zeeland en ben je niet verdwaald tot wat een leuke campagnemiddel is dit. Voor ons een bevestiging dat de campagne erg is opgevallen onder het publiek. Doel van de campagne is dan ook zichtbaarheid en de naam Delta Energy bekender te maken buiten Zeeland.

Met ruim 7.000 deelnemers en rijen dik publiek bij start- en finishplaats is dit zeker gelukt. Wil je meer weten over Delta kijk eens op de website http://www.delta.nl