Project omschrijving

10.000 BOTEN BESCHIKBAAR IN 18 LANDEN

Boatsters,de Airbnb voor varende boten, lanceerde in juni haar nieuwe platform. Zo kan men via dit platform kiezen uit 10.000 boten verspreid over 18 landen. Het unieke van deze nieuwe start-up is dat zowel Delta Lloyd als Microsoft een partnership met Boatsters zijn aangegaan. Zo heeft Boatsters toegang tot maatwerk verzekeringen speciaal voor verhuur en kan het wereldwijd gebruik maken van de marketingkanalen van Microsoft. Doel van deze online start-up is het samenbrengen van booteigenaren met iedereen die varen leuk vindt, maar zelf geen boot kan betalen.

Om de start-up in Nederland meer bekendheid te geven en zo Boatsters naar een volgende fase te brengen is er een landelijke PR campagne opgezet om het verhaal van Boatsters te verspreiden. Resultaten van deze campagne zijn: Artikelen in Club Nautique, Het Parool, AD, zeven grote regionale kranten, emerce.nl, Marketing tribune en een live interview in Business News Radio. Bekijk de bijgevoegde links:

http://www.bnr.nl/radio/bnr-zakendoen-met/10307087/27-juni-qurrent-watermelon-en-boatsers

http://www.emerce.nl/wire/boatsters-deze-zomer-10000-boten-beschikbaar-18-landen

http://www.marketingtribune.nl/online/nieuws/2016/06/boatsters-deze-zomer-10000-boten-beschikbaar-in-18-landen/index.xml

http://www.dichtbij.nl/amsterdam-centrum/regionaal-nieuws/artikel/4259834/boatsters-deze-zomer-10000-boten-beschikbaar-in-18-landen.aspx