Project omschrijving

HOE GOED WORDT UW APP GEVONDEN

Van alle mobiele apps die worden gelanceerd in de app-store blijkt slechts 20% succesvol. Appromoters ontwikkeld met behulp van slimme algoritmes een marketingformule om van een app een gegarandeerd succes te maken. Nu Appromoters in een volgende fase is beland en ze veel te vertellen hebben wilden ze graag hun verhaal kwijt aan het grote publiek.

Door een uitgekiende PR-campagne op te zetten en deze via de juiste kanalen te verspreiden is het verhaal van Appromoters gretig opgepikt. Onder andere Business News Radio, De Telegraaf, FD, QuoteNet, Quote 500, Frankwatching, Fonk, Sprout en ICT magazine hebben over Appromotors gepubliceerd. Klik op de link om het artikel te lezen. http://fd.nl/morgen/1144889/appromotors-niemand-begrijpt-hoe-competitief-de-app-markt-is .

Resultaat van al deze free publicity: Alleen in de eerste week leidde het al tot meer dan 50 nieuwe leads.